نحوه ثبت سفارش محصولات

نحوه ثبت سفارش در وبسایت معتبر هومسازه در بازار تهران را در ادامه این صفحه مطالعه کنید.

ثبت سفارش در فروشگاه اخوان درحال حاضر از طریق تماس تلفنی و مشاوره در واتساپ انجام میشود(بزودی امکان خرید آنلاین نیز فعال خواهد شد) . تمامی هزینه شامل هزینه ارسال، هزینه محصول را میتوانید درب منزل پرداخت کنید.

قبل از ثبت سفارش به موارد زیر نیز توجه داشته باشید:

  1. اگر در تهران زندگی میکنید با پشتیبانی وبسایت ارتباط برقرار کنید و پس از اطلاع از هزینه نهایی که شامل هزینه محصول بعلاوه هزینه ارسال می شود سفارشتان را نهایی کنید. محصول در کمتر از 1 ساعت به دستتان خواهد رسید.
  2. اگر در شهرستان زندگی میکنید با ما تماس بگیرید، محصول انتخابی را اعلام کنید و پس از اعلام نهایی جمع فاکتور خریدتان را نهایی کنید و نحوه ارسال محصول را از بین یکی از گزینه های تیپاکس، باربری و یا ترمینال انتخاب کنید، پس از دریافت محصول درب منزل میتوانید اقدام به پرداخت کنید.

 

شرایط ارسال محصولات اخوان

تهران: برای سفارش با شماره های زیر تماس گرفته، باتوجه به مسافت هزینه نهایی اعلام خواهد شد و کمتر از 24ساعت آینده محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

شهرستان: با شماره های زیر تماس حاصل کنید، بعد از تعیین مقصد هزینه نهایی اعلام خواهد شد. شما می توانید نحوه ارسال را از بین ارسال از طریق تیپاکس، باربری و یا ترمینال مشخص کنید.